USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

OuR 3rd MontH AnNiVerSaRy.. :)




Cptnyer masa berlalu....wlaupun baru 3 bulan,tp aku tetap bersyukur sb aku masih lg diberi ruang utk dsyg & dicintai...cewahhh... :) aku tahu,sesuatu perhubungan tu kdgkala berakhir tanpa diduga,kadangkala jg pertemuan yg x dijangka tu lah yg akan buat kte bhgia....aku tahu,aku mmg sukar nk melupakan apa yg pernah aku lalui dlu...tp........tu sume aku jdkan sbg pgjrn utk masa hdpn agar aku lbh berhati2....skg,aku cuba utk melupakan ape yg tlh terjadi dan ape yg plg penting skg,aku dah cukup bhgia.....bhgia bersama si dia.......arini genap 3 bulan anniversary ktrg.....xsgka....suatu pertemuan yg x diduga akhirnye bermula episod CINTA...huhu...lawak2...tp ni la knytnnyer....ape pun aku akan cuba yg terbaik utk phbgn nie....kpd SYG...thks 4 everything...sb sudi mengisi kekosongan hati ni & buat hati ni mula bersinar kmbli...terima kasih SYG....i love u...



Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.