USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

23-24 Mei 2009



holiday....kali ni g pantai pengkalan balak,melaka...wpun pegi sana 2 hari,tp x rasa pun 2 hari...kejap sgt.....tp, best kan g cuti2 nih...hilangkan tension,buang sume benda yg berserabut dlm otak...lagi2 g tepi pantai...nyaman jer..dgar ombak dtg memukul pantai,sederas air laut yg dtg kekadang merubah pesisir pantai kan...tp,sume tu kan ikut pd kekuatan & ketabahan tembok penghadang ombak...adeiii...ley lak nk berceloteh pnjg...saje jer...bak kate org,tu baru intro..hehe..bercuti mmg best,lagi2 kalo tmpt tu kte mmg idam2kan..tp,prncgn kene la ada,brulah percutian tu sumenya berjalan lancar..time g pantai time tu aku x mandi,tgok air laut tu mcm kotor,pastu byk batu..kang nt mandi hbs bdn ni calar balar plak...adeiii...so,tgok je la org mandi laut wpun sbnrnya nk terjun sekali gak..hihi...wpun aku dpt join ni 2 hari jer,tp aku enjoy...dpt tenangkan la jgak sekejap otak aku yg berserabut nih...;)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.