USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

akhirnya.....menuju ke jalan kematangan hidup...

hari ni genaplah umurku 22 tahun 2 bulan...dan tanggal 10 disember 2009 juga aku telah bergelar sebagai penjawat kakitangan awam di Hospital Batu Pahat...walaupun pada awalnya aku rasa belum boleh menyesuaikan diri di tempat baru, tapi dengan semangat yang ada aku gagahkan juga untuk bekerja...kata orang tak kenal maka tak cinta..begitu jugalah dengan kerja baru aku ni..aku harap aku dapat menjalankan tugas dengan baik..aminnn...hari baik bulan baik ni jugalah awal Muharam pada 18 disember 2009...iaitu 2 bulan selepas tarikh kelahiranku...aku amat2 bersyukur kerana masih dikurniakan lagi kudrat untuk terus hidup di dunia ini...selagi aku terdaya, aku akan berusaha untuk merubah kehidupanku menjadi satu perubahan kematangan dalam kehidupan ini...semoga aku tabah mengharunginya..... ;)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.