USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

aku dah stabil sikit ;)

malam ni tetiba lak aku enjoy, bukan enjoy apa, aku gi layan YM, FB, huhu...tapi nak ubati hati yang kecewa ni bukan senang, sebab tu la cuba jugak nak kembalikan ketenangan hati ku yang merana nih...ya allah, kuatkanlah semangatku dalam menempuhi semua ini..aku juga punya perasaan, jiwa yang perlu difahami, ingin disayangi dan mencintai insan bergelar kaum adam..aku tak boleh lemah, sebab kalau aku lemah, aku tak kan dapat selesaikan semua masalah yang datang pada aku, macam sekarang ni, aku kena lagi kuat, walaupun pada hakikatnya sangat perit untuk aku menelannya..mungkin ada hikmah di setiap kejadian ini..aku percaya ada kuasa tuhan..DIA lah yang lebih mengetahui segalanya..

aku ingat malam ni nak tido cepat, tapi ada lak orang layan kau nak YM, mau tak nya aku terus segar..hehe..aku ni simple je orangnya..senang nak bergaul dengan semua orang...tak kira lah lebih muda dari aku ataupun lagi tua dari aku...sure ar aku takkan bagi dorang jemu ngan aku..hehe..x caye??try la kawan ngan aku..bukan nak over key...tapi, kenali lah daku..pastu nak cakap apa tentang aku, hanya mereka yang mengenaliku yang akan menafsirkannya..kwang33....


p/s: tadi layan cite NUR KASIH & AJL separuh akhir....


0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.