USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

saat2 terindah masih membelenggu fikiranku...dushh..

mmmm...susahnya nak lupakan kenangan..lebih2 lagi, kenangan manis..cane la aku nak delete memori lapuk aku ni bertukar kepada memori baru yang bersih dari segala virus2 cinta ni..hahaha...cam lirik2 lagu SAMSONS-KENANGAN TERINDAH tu..


Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah..






tak semua yang indah2 itu selamanya akan kekal, dan tak semua yang pahit itu juga akan pahit selamanya..itulah hakikatnya...tapi aku suka gak bait2 lirik lagu RAMA_SAAT2 TERINDAH..lagu ni lagi ar wat aku lagi sadis bila aku dengar...hurmmm...




Saat kau hadir dalam hidupku terasa indah
Hanya bayangmu menyentuh jiwa, temani sepi
Kini s`mua cintamu tlah pergi
Meninggalkan diriku dalam kehampaan sendiri

Waktu terus berjalan dan memberi perih di hati
Hanya rindu yang aku dapatkan bukan cintamu
Kini baru aku menyadari
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yg indah, saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
kuingin kembali, oOOo kuingin kembali..




lagi terasa bila lagu KERISPATIH-BILA RASAKU INI RASAMU...adeiii...susahnya nak melupakannya...




Aku Memang Terlanjur Mencintaimu
Dan Tak Pernah Ku Sesali Itu
Seluruh Jiwa Telah Ku Serahkan
Menggenggam Janji Setiaku

Kumohon Jangan Jadikan Semua Ini
Alasan Kau Menyakitiku
Meskipun Cintamu Tak Hanya Untukku
Tapi Cobalah Sejenak Mengerti

Bila Rasaku Ini Rasamu
Sanggupkah Engkau Menahan Sakitnya
Terkhianati Cinta Yang Kau Jaga

Coba Bayangkan Kembali
Betapa Hancurnya Hati Ini Kasih
Semua Telah Terjadi

Aku Memang Terlanjur Mencintaimu...



tapi..aku kena tabah hadapi semua ni...betul kata ROSSA-HEY LADIES...


Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua laki-laki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis...


0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.