USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

Adakah ianya satu KEBETULAN atau satu KEMUNGKINAN??

memang tidak diduga apabila sesuatu diluar jangkaan kita akan menjadi satu REALITI,
mungkin juga ianya satu MIMPI,
tapi MIMPI yang pasti tak mungkin hanya di siang hari,
tapi biarlah ianya berhari2..

memula memang aku tak jangkakan perkara ini terjadi kepadaku,
yela,
aku tak pernah pun terlintas untuk berkomunikasi dengannya,
walhal,
pada awalnya memang aku beriya sangat nak jumpa,
tapi bila aku fikir-fikirkan,
rupenya aku belum bersedia,
dari segi hati,
juga dari segi fizikalnya..

bila aku semakin jauh untuk melupakan hasratku itu,
sebenarnya ianya semakin menghampiri aku,
aku jadi keliru,
adakah aku perlu bersemuka dengannya satu masa nanti???

setiap kali namanya disebut di hadapanku,
hatiku pastinya terus meronta2 untuk tidak mendengarnya,
aku tak sanggup,
untuk mendengarnya lagi..

cuma,
pada suatu malam,
tetiba hatiku terbuka,
untuk mencuba menerimanya,
sebagai kawan..

dan akhirnya,
aku cuba send mesej,
aku ingatkan tidak ada jawapan,
rupenya dia reply,
huhu...

lepas tu aku pun balaslah balik mesej dia,
boleh dikatakan hari2 jugak la aku meREPLYnya,
keh333...

dan malam tadi,
kami MESEJ by phone..
kwang2...
siapakah gerangannya org yang aku maksudkan ni???
hanya aku dan dia saja yang tahu,
abg pun belum tau kitorg mesej..
hehehe... =P




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.