USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

Lidah,mata,mulut boleh bohong,tapi HATI tak boleh bohong..

malam tadi,
jam 9.50pm-12.00pm,
satu peleraian kekusutan telah terjawab..

mungkinkah apa yang berlaku malam tadi adalah titik noktah pada apa yang telah dilaui,dirasai,dan difikirkan yang selama ini aku sendiri tak pasti apakah jawapannya..

tapi,
aku percaya setiap butir2 kata yang dibicarakan olehnya,

cuma kekadang hati aku begitu sukar untuk menelan segala pahit perit semua ini..

namun pada hakikatnya aku mampu untuk menyusuri semua kepahitan yang lepas demi mencari kebahagiaan aku pada masa depan..

aku tak kan pandang belakang lagi pada apa yang telah mengecewakan aku, tapi aku akan memandang ke hadapan, mengejar sinar2 bahagia demi diriku, dirinya dan keluargaku..

semalam adalah SEJARAH,
hari ini adalah KEHIDUPAN,
esok adalah HARAPAN..

hati ku memang begitu nipis,
semakin hatinya disakiti,
semakin hilang peri kasih sayangnya,
namun aku tidaklah sekejam sampai ingin membenci2,
cukuplah sekadar orang yang melakukan apa jua perbuatannya itu akan meyedari akan dirinya serta menyesali atas apa yang telah dilakukan..

aku juga tidak mahukan permusuhan sesama sendiri,
kerana permusuhan itu hanya mendatangkan pelbagai masalah,
bukan mendatangkan kebaikan..

hidup di dunia ini adalah 1 pinjaman sementara,
aku juga adalah di antaranya,
memang susah nak menilai seseorang itu bagaimana,
tp..
selamilah hatinya,
bila hatinya kita dekati,
jiwanya akan merasa,
akan kehadiran insan yang cuba mendekatinya..

"let's bygones be bygones"

aku berharap,
apa jua yang aku telah lalui,
sedang lalui,
akan aku lalui,
aku akan lebih tabah,
mungkin inilah dinamakan kehidupan bergelar seorang yang telah dewasa..

terima kasih abg,
kerana sudi meluangkan masa untuk kita berjumpa walaupun seketika,
apa yang terjadi pada tarikh ini,
biarlah kita saja yang merasanya,
thanks again syg..
i miss u,
i love u so much,

only u syg..





0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.