USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

TaGgEd 4 SuM1(akak,sha da jwb =P)

Apakah perasaan anda...

hapPy + strEeS + tirEd + miSs mY sYg ciNtA = pEnInG kAn..huhu

Saya nak makan...










kek lapis sarawak....dah lama nk mkn kek ni,tp tu la,time raya je jmp kek ni..tu pun x sume rumah ade..huhu...kalo dpt resipi nih,nk gak try wat.... ;)

Saya tak suka...

  • org yg x tepati masa
  • hipokrit
  • perasan @ cemburu x bertempat
  • menipu...ni plg xsuka..wuaaa


Impian saya...


skg ni nk cari keje tetap yg ley jamin masa dpn...ade 1 keta (honda jazz) impian tu..huhu


Haiwan yang saya tak suka...


cacing...eeeee...geli....dah ar pnjang2..wekkk

Harapan saya...


bhgiakan mak & abah,diri sndri, then barulah kpd kekasih hati..haisshh

Jika masa boleh berputar...


time kecik2...sb time tu aku cuma rapat ngn sepupu lelaki aku...ayip..huhu

Hp saya adalah...


tanggal 9hb mei 2009,hp motorola L7 yg dah berjasa 3 tahun terpaksa aku tukar sb byk sgt mslh die...huh..skg pkai sony ericsson K770i..i like it...

Saya pernah bercinta sebanyak...


hurm...cinta monyet ade ar..cinta btl2 ade 3 kot..sumenyer dah ade awek masing2...so many excuse...

skg ni ade pganti..huhu..hrp yg ni akan kekal bhgia..aminnnn


Saya suka pada...

  • keindahan pantai (w'pun xpndai berenang)
  • shopping + holiday = best taw...ngeee
  • org yg setia pd diri ini
  • org yg penyayang.. :)


Kawan2 saya ada...


byk...biar kawan 1,000,000,000 kekasih biar satu..yehaaaaa

ramai kwn la ley tkar2 idea..kan2

Pernah dikhianati...


yup...bila kawan baik tikam dari belakang...benci sggt...x suka...huh

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda...

berdoa agar die menyesal atas apa yg tlh dia lakukan padaku dulu.. :(

Senaraikan orang yang anda nak tag...

>kak julie, kak tieha (sudah terjawab)




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.