USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

hurmmm....sedikit tercalar..huhu

masuk je bulan 7 ni mcm2 aku rasakan,
apa yg aku wat pun serba x kena,
abg pun mcm moody jer..
aku yg PMS die lak yg naik angin..

adeiiii...
byk dugaan aku dan dia,
tp aku tetap sabar...
sabar & sabar,
xnk la mudah melenting bila taw sesuatu masalah..
kalo x,hancurlah nanti..
ni baru dugaan bercinta,aku tgok org da tunang,
dah kawen,
pun xlpas dr masalah...
masalah xkan lari dlm khdpn kte ni,
tp ia akan jadi bhgia bila kte berusaha untuk menyelesaikannya secara profesional.
ceh...:)
aku fhm & mengerti,
setiap org pasti berhadapan dgn pelbagai masalah,
cuma situasi mslh tu je yg xsama..
hidup sorg2 pun xley gak,
bercinta plak kena ada pgrbanan,
cemburu tu biasalah,
tipu la kalo x pnh ade prsn cmburu..

kan3...
kalo da bertunang plak,kena hdpi dugaan time bertunang,
time tu darah manis beb.
dan ble dah kawen plak,tgjwb lg la bsr..

yela,
2 fmly tlh menjadi satu,
hidup pun bertambah besar...
aku x pat bygkan situasi aku ketika itu..huhu...
insyaAllah 5-6 tahun lg aku kawin...
tp cpt atau lmbt,semua tu aku x pasti,aku hnya merancang,
selebihnya hanya Tuhan yg tahu..

berbalik pd tajuk blog ni yg hati aku sedikit tercalar gara2 sikap abg yg aku rasa mcm ade sedikit perubahan ketara...!!!!
knpa...???
seolah2 ada sesuatu yg cuba abg smpn dr aku...
tp setiap kali dia xnk bgtaw apa yg terjadi,
hati aku seolah2 dpt merasanya jgak...

kpd abg...
apa jua dugaan yg dtg,
marilah kte selesaikan bersama ye syg...
hidup ni perlukan sokongan & smgt,
barulah kte rasa bhgia....
smga apa yg aku lalui smlm,
hari ini & esok adalah satu perjuangan utk aku & dia...
smga aku tabah menghadapi apa jua dugaan bersamanya..
amin...





0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.