USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

Akhirnya HAPPY jugak..hehe..

Miss You Myspace Comments
MyNiceSpace.com




erm..camne aku nak mulakan story ni ea..hehe..sebab aku rasa happy sangat lah...maklum la,dah lama aku tak happy macam ni...camni ceritanya,semalam aku gi date.. =p minggu depan dah nk puasa,so minggu ni jela dapat luangkan masa keluar sama2..sabtu,abang pergi pameran pertanian kat serdang,so semalam la dapat keluar sama...yuhuuu...

ok,berbalik pada cerita aku semalam,kitorang keluar dalam kol 12 tengah hari,panas terik kan,tapi time tu cuaca redup jer,seakan-akan faham situasi pada masa tu..eceh333...tujuan pertama keluar sebenarnya nak ambik hp aku yang tersadai kat Summit,bukan apa,memory card problem,so alang2 nak amek hp aku gunakanlah kesempatan tu untuk ajak abang keluar sekali..hehe..akhirnya abang setuju nak keluar...

sampai je kat Summit terus gi kedai hp tu,then check pape yang patut sebelum blah dari kedai tu...settle je semua,terus kitorg menuju ke carefour merangkap Square 1..memula nak makan2 jer,tapi tetiba tengok kat wayang ramai orang,apa lagi.....jom tangok wayang...time sampai tu dalam kol 1 petang,wayang start kol 2 petang,tapi time tu masing2 lapar,amek tiket wayang kol 4.15 petang....

sementara kol 4.15 petang belum sampai waktunya,jom makannn...tempat lepak biasa kitorang kat mana lagi kalo bukan Coffee Rengit..situ je la yang makanannya best...ada sebelah tu mamak,tapi faham2 lah,aku tak suka makan kat kedai mamak...oh nooooo......menu pilihan kitorang biasalah,set of chicken lemon...huh...sedapppp..tak caya try la.. ;) harga pun standard jer,tak mahal sangat,murah pun ok jugak lah...makan 2 orang paling mahal kitorang makan dalam RM22.58...hehe...dessert pun ada,pendek cerita kat sana macam2 menu lagi taw...

lepak makan je dah dekat 2 jam...taw tak kenapa lama benar??sebab aku makan memang lambat...hehe..nasib baik la abang dah masak sangat kalau keluar makan dengan buah hati dia tu..mau tak nya,time makan ada je yang nak diborakkan,macam la lepas makan tak sempat nak cakap..hehehe..=p tapi tu la hakikatnya,kalo makan paling cepat pun sejam...kalau tak macam tu,bukan makan namanya..hihi..abang ye yang sabar tunggu aku makan lama cam gitu... ;)

lepas siap makan,pergi sembahyang kejap,then round Carefour sebelum masuk wayang...kol 4.15 je kitorang masuk perut bilik tu tgok wayang cerita SETEM...saja tengok sebab tu je time masa yang ada,yang lain kol 5 ke atas...cerita tu klasik jugak la,tapi ada babak2 memang kelakar sangat,yela nasib baik ada pelakon yang best2.....ada afdlin shauki,diana daniell,vanida imran,que haidar..ramai lagi lah...habis wayang kol 6.15 petang,sejuk dalam wayang tu...air cond... perghhhh...beku aku 2 jam dalam tu...

lepas puas gelak2,window shopping kejap..hehe...tak beli pape pun,just beli stock candle jer...tapi paling tak best,card point BonusLink aku tak bawak..aaarggghhhh...bayank tu point dah terlepas..;( da puas dalam Square 1,terus menuju ke parking dan balik...sebelum balik pusing2 dulu kat town ngan abang...sampai rumah kol 7.40 malam...

time tu sebenarnya lepas hujan,so...sejukkkkkkkkkkkkk....nak mandi pun alahai....sojuknye....masuk rumah cepat2 mandi,sembahyang,makan,tengok tv,mesej abang,abang yang tido dulu...adeiii....penat la tu...pastu aku pun masuk bilik dan tidooo...ZzZz..

walaupun dapat keluar sekejap,tapi hari ni hari yang cukup happy untuk bulan ni..hehehe...thanks abang sebab kuar ngan ayang...love u sayang....lepas ni nak jumpa,time raya la yer..hihi..time puasa ni masing2 ada hal masing2...so,rindu 2 bulan tak jumpa telah pun mengecap hari pertemuannya jua...tak la lepas ni nak tahan rindu banyak sangat..hihi...pape pun,terima kasih banyak2 abang untuk hari semalam...miss u sayang...


0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.