USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

Jalan2 kE SerembAn



detik hati aku sebenarnya memang nak tak nak je aku jejak kan kaki ke seremban,
memula perancangan pergi berdua,
tapi atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan,
aku pergi seorang diri..
huhu,
sepanjang perjalanan dalam bus ke seremban,
hati aku ni macam2 aku fikirkan,
aku sebenarnya nak pulihkan merajuk hati aku ni,
bukan apa,
ye la,
kadang2 aku ni stress pun ye,
sakit ati pun ada,
pendek cite,
macam2 ada lah...
ayooo,
macam astro pulak..
dalam perjalanan tu,
hujan lebat sangat,
sejuk aku kat dalam bus tu taw,
nasib baik la bawak baju sejuk kesayangan aku tu,
kalau tak,
beku jugak aku nanti...

sampai je aku kat terminal,
aku terus col kak lily suruh dia amek aku,
tak berani lah nak naik bus,
sebab dah tak biasa kat seremban,
takot...
dah lah banyak mat indon,
eee...
seramlah..
malam tu aku tidur rumah kak mas,
dia baru pindah kat pulai impian,
lawa2 ar rumah kat sana,
hehe,
maklum ar umah banglo taw!!
besar macam tu 3 orang je yang menyewa..
aiya...
aku pun ape lagi,
sampai je sana,
aku amik la gambar aku..
hehe...



pic ni time tu aku tengah tunggu kak mas bersiap kat atas,
aku nak keluar,
tapi gril berkunci,
aku pun amek la pic aku kat situ,
hehehe...


kat tangga pun jadi jugak...
hehe,
tak ada sapa nampak pun,
tak per,
kan3.. ;p
selama aku kat sini,
aku dapat lupakan sekejap stress aku nih,
huhu..




aku sampai rumah kak miza dalam kol 12 tengah hari,
sampai je,
rombongan meminang pun saing ngan aku,
kitorang pun ape lagi,
duduk bersila terus kat atas tu dengar sekali rombongan tu masuk meminang,
hehe,
masing2 interframe muka,
adoiiii...

sebelum balik,
aku peluk erat2 kak miza,
sebab kami memang rapat sangat kat kolej,
akak pun dah anggap aku macam family dia,
mak ngan abah akak pun panggil aku adik,
memang close sangat,
sayang kak miza,
semoga akak bahagia bersama abang man...

ha..
ni la kak lily,
sama kelas tapi lain intake,
kak lily ni spooting sangat orangnya,
kalo dah jumpa,
masing2 gelak besar,
lagi2 kalo bercerita,
sebelum balik batu pahat,
aku lepak rumah dia sampai 2 jam,
sampai lupa nak balik,
sejam lagi nak kol 6 petang baru aku perasan yang aku kena naik bus kol 6,
tu la,
kejap sangat masa berlalu..

sebelum balik,
ada suh kak lily wat cuppy cake...
hehe..
ni la cuppy cake emergency... ;)





time ni muka aku tengah serabut,
sebab kelam kabut nak balik,
time ni syikin antar sampai terminal 1,
thanks syikin,
sekarang status dia adalah isteri orang taw,
wife kepada doktor,
bertuah badan kan,
tapi kesian,
laki dia kat manjung,perak,
dia kat seremban,
terpaksa berjauhan,

tak pe lah kin,
nanti dapatlah tranfer ikot husband ye...


bus gerak tepat kol 6 petang,
time tu aku rasakan masa begitu cepat sangat,
sampaikan aku rasa macam tak puas jumpa orang yang aku nak jumpa semalam dan hari ini,
tapi nanti ada masa,
aku datang seremban lagi,
kawana2,
tunggu aku ye,
hehe....

kol 9 malam smapailah aku kat bus10 batu pahat,
abang amik,
suka la tu,
dah lama tawtak keluar ngan abang,
mestilah suka,
thks abang sebab amik ayang... ;)
lepas tu pergi makan kat BP Walk,
then barulah ababg anta balik,
sampai rumah cepat2 mandi,
mesej abang kejap,
then terlelap pulak time tengah mesej..
hehehe.....

(p/s: ada sesuatu yang terjadi sebenarnya pada malam tu,
tapi aku tak nak tulis,
sebab aku tak ready nak kongsi dengan semua,
aku perlukan masa,
dan aku nak dia belajar tentang untuk memahami hati seorang perempuan)



0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.