USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers
..:::TAG DARI KAK TIHA:::..


1. Berapa umur anda?
* sekarang baru 21 tahun 10 bulan 10 hari sebelum mencecah 22 tahun..hehe

2. Anda berasal?
* pt jayus (sempenan nama moyang, sebab moyang aku yang bukak kampung ni),sri medan, batu pahat, johor..

3. Berapa adik beradik anda? Anak yang ke? Brp lelaki n perempuan?
* 4 orang
* anak no.4 (=p)
* 3 orang perempuan
* 1 orang lelaki

4. Sekolah terakhir anda?
* SMK Sri Medan (nie la sekolah kebanggaan ku....)

5. Bila terakhir anda memotong rambut?
* 8 mei 2009, tarikh bestday abg tu, huhu.. sebab time aku aku gi rebonding rambut sekali..ahakss

6. Shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
* Head N Shoulder anti kelelumur

7. Anda gemar menjahit? Kalau tidak nyatakan sebab
* suka....tapi baju raya tahun ni aku lum habis jahit..kwang3x

8. Jika duduk di rumah, adakah anda suka menghias diri
* hias bilik ada la...hehe

9. Apakah kerja rumah yang paling malas anda hendak lakukan?
* rasanya setakat ni tak da kot

10. Soalan terakhir...bagi 5 kenangan MANIS yang tak dapat anda lupakan sampai bila bila
*bercuti ke cameron highlands 2003
*aku lulus ujian memandu 25 mei 2005
* aku dapat g hotel concorde shah alam sempena majlis anugerah presiden kolej 2007
*25 jun 2008 aku konvo kat PWTC
*1st time celebrate bestday my hubby...hehe..9 mei 2009 at pizza hut


0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.