USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

18 OKTOBER 1987


ESOK??
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
18 oktober 2009...
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
GENAPLAH umur aku,

22 TAHUN..!!!

esok aku x on9,

so...

aku nak wish untuk diri aku..


"HAPPY BIRTHDAY TO ME..

HAPPY BIRTHDAY TO ME..

HAPPY BIRTHDAY TO SITI AISAH..

HAPPY BIRTHDAY TO ME.."


happy birtday to me...

ouh..

tomorrow is my birthday,

aku berdoa semoga aku dipanjangkan umur,

di murahkan rezeki,

dipermudahkan untuk aku menjalani segala ujian dan dugaan dariNya,

diberikan kesihatan yang baik,

di permudahkan juga atas perhubungan ku bersama orang yang aku sayangi,

juga bersama keluarga ku yang tercinta,

tak lupa juga kepada kawan2 ku yang sentiasa menyokongku,

dan semoga aku akan lebih dewasa dan berfikir mengikut kewarasan akal fikiranku..

semoga perjalanan hidupku selama 22 tahun ini mematangkan aku,

mendewasakan aku untuk mengenali diriku,

dan aku tabah menjalani kehidupanku di hari esok dan seterusnya..

AMIN..




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.