USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers
:: PENING::
+
::RINDU::
+
::KERJA OH KERJA::



terasa pening kepala ni macam nak tunggu masa je otak2 aku ni keluar dari tempurung kepala aku..tapi janganla sampai keluar..heheh...tapi hari ni aku rasa sakit sangat2..nape ntah kepala aku nih..berdenyut2 semacam je..mata kanan aku lak dari petang semalam rasa macam ada benda melekat kat mata,tapi bila aku tengok kat cermin,takda la pulak yang pelik2 melekat kat mata aku ni..haisshhh..

rindu??aku rindu sapa??aku rindu kat mak aku,abah aku,syg cinta aku...petang ni pas je keja,aku nak balik kg..hehe..sebab aku tak tahan la,rindu sangat nak balik...rindu masakan mak aku,rindu kat bilik aku,bantal busuk aku..haha...

kerja ooo kerja...aku dah mula nak cari angin kerja lain..aku nak cari pengalaman dalam kerja lain..aku nak tambah pengalaman baru,suasana kerja yang baru,kawan kerja yang baru,bos baru,hahaha...semua tu akan aku laksanakan sikit hari lagi..yang penting sekarang ni,usaha dan jangan cepat give up..rezeki ada di mana2,tapi rezeki untuk aku,belum menyebelahi aku lagi...bersabar dan terus berusaha...chayok3x...amin






0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.