USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

JOM JALAN-JALAN


ni pic lepas sampai kat umah..huhu..sebab tak sempat snap pic ngn abg..;(



ni abg tak perasan aku snap pic nih..=p


bila dah nampak aku snap pic,abg mula la wat muka camni,sampai pic ni pun nmpk separuh je muka abg...


ni la coffee latte..


ni pulak hot coffee abg...



setelah berakhirnya ramadhan,kemudian disusuli syawal,selama itu jugalah aku belum lagi dapat berjumpa dengan orang yang aku sayang..sapa lagi,my sayang cinta la...;) seminggu sebelum puasa,ada la jugak kuar sat,raya ke5 pulak,baru beraya ngan abg..dan semalam,4 oktober 2009 baru la dapat kuar jalan2 ngan abg...tipu la kalau tak rindu,memang rindu sangat.....ingatkan abg bawak motor,yela balik kampung semalam pun dengan helmet sekali aku bawak,abg tak cakap pun arini abg bawak keta..ada jugak yang nak kena nih...last2,abg ckp,"tu la,nape tak tanya abg"....

petang tu cuaca sekejap cerah,sekejap mendung,tak lama ni mesti nak hujan...kol 2 petang baru abg sampai rumah...lepas salam ngan mak,ngan abah tak sempat...hehe,abg pun teruskan perjalanan ke lokasi yang ingin di tuju iaitu ke Square One,sebelum tu gi CIMB bank bank in duit,then baru lah ke Carrefour..jalan jem,yela hujung minggu kan,semua keluar jalan2 gak..

pas je dapat parking keta abg tu,terus ke tingkat 3,lokasi sasaran adalah panggung wayang..hehe...terus beli tiket wayang JIN NOTTI...tertera la kat situ wayang start jam 4.30 ptg,room 5,site AAA1..lepas je beli tiket wayang ternampak pulak 1 cerita G-Force..alamak,rasa rugi la pulak sebab terlepas nak tengok cite tu..hurmmm...abg pun time tu x perasan ade cite tu...wuaaaaa....



tepat 4.30 ptg,ktrg pun masuk dalam panggung dalam keadaan yang amat menyejukkan..abg terlupa bawak baju sejuk aku yang ada kat bahagian tempat duduk belakang..haish...nak tak nak,masuk dalam keadaan yang amat sejuklah..."abg,sejuk sangat nih..tu la,sape suh lupa bawak...wuaaaa..",abg pun jawab " abg pun tak teringat nak amik baju tu tadi,terus kuar keta,terus masuk dalam tu"...hurm..sejukkkkk.......kol 6.15 ptg barulah kuar dari panggung sejuk tu...menggigil badan nih,abag pun sama..cepat2 serbu ke toilet..haha..buang pape yang perlu...pastu g makan kat Coffee Rengit,aku makan rice with lemon chicken + coffee latte,abg lak mee tomyam + hot coffee...pas makan,kitorang pun balik...abg hantar aku balik umah angah,dan abg pulak balik kampung.."abg,thanks for today,n balik drive elok2 yer,sampai umah bagitaw","ye yang,abg balik dulu,ayg pun masuk umah cepat pastu gi mandi.."...abg sampai rumah kol 9 malam,pas setel mandi + sembahyang,rilex2 jap before go to sleep....hari ni adalah hari yang paling best sebab dapat kuar ngan abg..hehe..;)



0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.