USIA BLOG AKU

Lilypie First Birthday tickers

SERBUAN KE JOHOR


pagi yang hening, suasana yang agak cerah seakan-akan mengizinkan aku untuk pergi ke johor..huhu..pas sembahyang subuh, terus mandi, bersiap, dan terus menuju ke bus10 batu pahat untuk ke jb..bus gerak kol 8 pagi, time tu cuma ada 6 penumpang jer, pastu lagi sorang tu driver bus...so semuanya 7 orang...aman sikit duk dalam bus tu sebab tak ramai orang, aku pun dok sorang jer...sampai larkin 10 minit awal...huhu..kol 9.50 dah sampai larkin, dan pada masa tu la membe aku ni baru nak otw amik aku kat larkin, so kene la tunggu dalam 20 minit....pas die datang, kitorang pun terus gerak ke Persada...


haaa....sampai je kat Persada, kitorang pun masuk dalam tu, tengok la pameran pasal perkembangan terbaru Nusajaya...banyak betul plan pembangunan yang dirancang IRDA kat Nusajaya tu..dah macam ala-ala Putrajaya la 2 tahun lagi ni..


inilah antara perancangan pembangunan kat Nusajaya..tengok je pun dah tak sabar nak tengok bangunan tu bila dah siap nanti..hehe..banyak jugak la pameran2 pasal pembangunan Nusajaya, ada la dalam 2 jam kitorang kat dalam Persada tu..saja jalan2, habiskan masa hujung minggu dengan jijah...lagipun lama dah tak jumpa jijah..rindu sangat...hehe



ha..ni la membe yang aku maksudkan tadi, dia merangkap kawan sekelas, satu kolej da satu rumah sewa dulu time blaja kat seremban, namaya azizah..aku panggil die jijah..nama glamour dia la tu..


time kitorang gi tu tak ramai lagi orang yang datang, so apa lagi, amik kesempatan la untuk tangkap gambar...sebenarnya aku tak de mood nak amek gambar, tapi dah membe aku ni sibuk suh amek gak, aku pun merelakanlah diri aku ni untuk bergambar..huhu..


apasal la muka aku time tu macam tak de semangat jer..huhu..time tu ada pulak orang kat luar tengok kitorang yang sibuk bergambar, tu yang aku tetiba jadi malu lak..hehe..


ni pulak, gambar sebelum balik...time tu perut masing2 dah berbunyi2 dah..so kene la cari makanan..hehe..kitorang gi round kat Festive Street Mall kat Danga Bay sat, pastu terus gi ke Perling, umah kak julie...sampai je umah kak julie, makan + tido..hehe..



petang lak, membe ajak kuar gi town..pe lagi, kitorang tengok wayang kat City Square...hahaha...tengok cite PAPADOM..memula nak tengok G-Force, tapi tiket kol 7.35 pm lak, so yang terdekat kol 7 pm ialah PAPADOM...ingatkan cite tu tak best, sekali dah masuk wayang, upenye leh tahan gak la...komedi + funny = best22...hehe....tak rugi la tengok...nak taw cane cite tu, korang gi la tengok ea..kang aku gtaw, dah tak best lak kan..hehehe..diam tak diam, wayang kitorang pun habis 2 jam kemudian, jam pun dah kol 9 pm..wuaaaa..kejapnya masa berlalu, dan aku pun kena balik...nasib baik la aku balik ngan my bro, kalau tak, habisla aku kene tinggal ngan bus..hahaha..nak menangis time tu pun tak guna..huhu...nasib baik my bro time tu nak balik kg malam, kalo balik petang, alamatnya aku tak pat la nak jalan2...kol 10 pm gerak balik with my bro, samapi umah kol 11.35 pm, terus cuci kai, cuci muka, then go to sleep..aku tak mandi, haha..sebab dah lewat sangat, sok pagi la baru mandi...aku tido lena malam tu..hehe...so, hujung minggu aku yang lepas ada lah jugak aktiviti yang aku wat, tak la aku rasa bosan kat umah tu...kepada jijah, nanti ada masa kita jumpa lagi yer...thks gak sebab bawak jalan2...miss u jijah...

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.